Onze school

O.B.S. de Waayer: Een Plek van Groei en Ontmoeting

Welkom bij O.B.S. de Waayer, waar onze school een veilige en vreedzame leer- en ontmoetingsplek biedt. Hier krijgen leerlingen gedegen onderwijs dat aansluit op hun verschillende interesses, talenten en niveaus. Leren bij ons is altijd “in beweging” en kent diverse vormen, passend bij de unieke behoeften van ieder kind.

Naast kennisverwerving richten wij ons ook op het ontwikkelen en versterken van eigentijdse én toekomstbestendige vaardigheden. Denk hierbij aan persoonsvorming, zelfstandigheid, burgerschap, leren-leren, samenwerken en verantwoordelijkheid nemen. Wij begeleiden leerlingen in het verkrijgen van kennis en vaardigheden, zodat zij zelfstandig, sociaal bewust en vol zelfvertrouwen hun eigen toekomst kunnen vormgeven.