O.B.S. de Waayer
Onze school is een leer- en ontmoetingsplek waar leerlingen op een veilige en vreedzame manier gedegen onderwijs krijgen. Wij sluiten aan op de verschillende interesses, talenten en niveaus van de leerlingen. Het leren bij ons op school kent daarom diverse vormen. Het leren is bij ons “in beweging”.

Naast kennisverwerving hebben wij ook aandacht voor het ontwikkelen en versterken van eigentijdse, maar ook toekomstbestendige vaardigheden als persoonsvorming, zelfstandigheid, burgerschap, leren-leren, samenwerken en het nemen van verantwoordelijkheid. Wij begeleiden leerlingen in het verkrijgen van kennis en vaardigheden, zodat zij zelfstandig, sociaal bewust, vol zelfvertrouwen en met elkaar richting kunnen geven aan hun eigen toekomst.